CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 20, 2011

tv punya pasal

tersebut la kisahhhhhhh...
satu ceritaaaaaaaaaaaaa....
ayah, ibu dan jugaaa anaaakkkkk
* kena baca dalam nada syair...baru la gempak...

entry kali nie pasal 'tv' atau dalam omputehnya televison..
zaman dolu dolu tv ada color putih ngan hitan je...
sekarang dah banyak da color aku tengok....hehee
kalo rabun color tu aku x tau la...mcmne....

kisah ayah,ibu dan ank yang gado pasal 'tv'
yang bergado atau lawan lawan mulut...
kerana tidak puas hati dengan diri masing-masing...
akibatnya bil letrik melambung lambung seperti saham DBKL di BSKL...

si ank suka tengok tv hingga larut malam
si ibu suka cerita cerita indonesia..
si ayah suka cite WWF...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
FINE!
si ank tu adik aku
si ibu mak aku
si ayah tu ayah aku...

mereka bertiga sangat suka tengok tv..
sampai gado gado..
dan yang menang adalah mak aku..
yang lain buat buat suka tengok cite indonesia..

dan aku...
hari hari on9 mengadap laptop mcm saham berjuta juta..

1 comment: