CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 19, 2011

sesuatu yang berat

tengok jela title kali ini.....
memang sesuatu yang sangat berat untuk aku hadapi...
ak nak menaip ni pun rasa sangat sangat berat jari ini...

kadang-kadang aku terfikir apa yang aku nak dalam hidup ini?
bila tiada aku mencari sehingga ada...
bila sudah ada aku rasa ia satu beban untuk aku....

aku sendiri tidak tahu apa yang aku cari...
kerana aku hanya manusia biasa...
kekadang sangat ingin kesempurnaan...

sehingga....
yang baik aku tetap nampak buruk...
yang buruk sudah pasti sangat teruk untuk aku...

aku telah cuba untuk menerimanya...
aku tahu sudah banyak petanda dia untuk aku...
namun, aku cuma rasa itu satu kebetulan....

dalam jiwa aku kosong...
dalam hati aku tiada ruang untuk dia....
adakah aku kena berterus terang???

tapi...
mampukah aku?
kuatkah aku?

No comments:

Post a Comment