CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 21, 2011

kenangan

assalamualaikum w.b.t..
selamat petang...
salam sejahtera...
salam satu malaysia....

Ari ni satu hari aku sakit kepala...
aku tak pasti apa yang aku PK sampai aku sakit kepala mcm ni...
dan aku tido sepanjang hari dan sekarang baru aku terpacak
depan laptop selepas makan ubat.....baru ok skit..

harini aku ada "kerja" yang adik aku suruh buat...
kerja apa agi mengedit tesis nya..
dia pun dah sent kat email..
so skrg aku tgh tengok...dh mcm prof da...baru cikgu laaa...

bila ingat zaman zaman buat final projek ni..
benda lain xbukan pemboleh ubah..
pemboleh ubah bersandar
pemboleh ubah x bersandar..
bukan FASHA SANDAR.....hihihihi..

semalam ngah kemas kemas aku ada terjumpa buku latihan SEM 6..
adalah sikit sikit note note pasal PENYELIDIKAN...
kalo ada banyak tu bukan aku yang tulis...
aku tak rajin mcm korang fikir...kalo fikir la...

SAMBUNG CERITA BERIKUT:

AKU SANGAT MENGANTUK....lalu aku pun membayangkan katil. tapi sebelum tu
teringat perut aku yang berbunyi mendendangkan pelbagai lagu..
membuatkan aku pun menyanyi...aku bertambah mengantuk jika duduk saja mcmni.
Teringat saja aku pada kampung halaman yang indah. Bunyi-bunyi itik dan ayam 
memanggil tuannya kerana lapar. Terfikir oleh aku untuk mengutip botol-botol
kosong untuk dijual oleh apex yang akan datang petang nanti dengan lori kepala merah.
Namun aku juga teringat kucing ku yang nakal dan tak makan. "aduh, mcmana ni?" 
perut aku pun tidak diisi lagi. bagaikan tong kosong dah nie. duit pun tak de. apa nak digadai?
gadai ler stok stok kasut sukan yang boleh digadai ke kedai bundle. dapat 50sen pun tak pe.
dapat gak beli kuih wat lapik perut..perut plak mengada-gada. time pagi je nak menyanyi.

PERSOALANNYA
"adakah lapar mempergaruhi mengantuk? atau mengantuk mempengaruhi lapar?"

PEMBOLEHUBAH BERSANDAR: LAPAR
PEMBOLEHUBAH X BERSANDAR: MENGANTUK

OREN: DIEE
MERAH: AKU
BIRU: SUE

DALAM CLAS DR. KOK LIAN YIE
PENYELIDIKAN PENDIDIKAN


P/S: RINDU GILE KAT KORANG....
BILA BOLE KUMPUL MCM DULU DULU :(

No comments:

Post a Comment