CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 10, 2011

hot story


firstime entry pasal ombak rindu...
ombak pun ada rindu kan? kan?
yang aku tahu OMBAK JAHAT!!!
macam dalam iklan TV...

ombak rindu ni sebuah movie adaptasi novel fauziah ashari..
aku pernah la baca novel dia..tapi macam ingat ingat lupa gitu..
dengan semangat wajanya aku dah 2kali KHATAM tengok wayang dia..

so..
kalau diorg dah cecah 5juta ke apa ke aku la penyumbang dia dapat kutipan yang WowWww tuuu...
bangga jap..tolang anak bangsa sendiri...
walaupun habis duit aku...hahaha..

bila kawan-kawan musuh dalam selimut tanya aku 
"N, best x cite dia?"
aku xbole bagi jawapan samada best atau x...
nak tau elok la beratur,beli tiket then tengok ngan biji mata korang..

dan aku agak pelik bila ramai post kat FB ckp ombak rindu sedih...
menangis2, meraung2 dorang tengok...
sumpah aku cakap..
aku tengok 2x pun tak nangis...

adala jugak part sedih..
baru je feel tu dtg...
dah tukar part lain...
orang cool macam aku ni susah nak jatuhkan air mata...
mahal kot....

so kesimpulannya:
aku hampir kena tengok ombak rindu tuk kali ke 3
dan nasib panggung full...
kalau x 2jam nak duk dalam tu dengan cite yang sama....



REDHA ITU IKHLAS
PASRAH ITU MENYERAH





ni novel OMBAK RINDU~

2 comments:

  1. cm mane nk feel klu sit ada 5 dan anda berada ditgh2 antara ombak rindu dan drama swasta sebelah anda..lalala..

    ReplyDelete
  2. hahahaaa...dah tu nak tengok sangatkan..terpaksa la...

    ReplyDelete