CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 23, 2011

jangan bikin panas

Hari ini entry "baran" sikit..sebab bermula dari pukul dua pagi lagi sehingga sekarang ada je orang buat aku marah...

Kejadian 1:
Kring..kring..kring... FON aku berbunyi...macam nak gugur jantung aku nie...maklum la time-time macam ni memang waktu tido..risau ada hal-hal penting....ROH aku pula yang tengah bersiar-siar terpaksa balik segera...kalau x dah arwah aku...meraba-raba aku cari fon aku..sebelum tido aku ada replay mesaj SOMEONE...so area-area bawah bantal la jwbnya..takde nama yang tertera..bermakna aku tak tahu sapa yang call...tapi aku angkat jugak..

AKU: Hello...
HambaAllah: Hello cemut..(SUARA LELAKI)
AKU: Sapa ni?
HAmbaAllah: Ko xkenal ke ak?? Sampai hati xsave nombor aku...
AKU: Nak main teka-teka pulak...
Tap..aku OFF FON..Nak main teka-teka pulak..Ko ingat pukul 2 PETANG? Hello der, PUKUL DUA PAGI ni...waktu orang tido..Kalau setakat nak tanya khabar..ada lagi waktu yang paling sesuai..aku dah naik angin daa..sebab aku kenal suara hambaALLAH tu..aku pun sambung tido..

________________________________________________________________

Kejadian 2:
Aku bangun tido lambat hari ini..pukul 9.45 pagi..gara-gara aku telan dadah a.k.a ubat sakit kepala lepas subuh tadi..mayb sebab aku terkejut bunyi fon dan aku terus bangun..kepala belum ready..tengah mamai-mamai...dan sakit kepala belum hilang..makcik aku pulak ajak aku pergi "pejabat" teman dia..makcik aku dah siap semua..aku ni mandi pun belum...

A: N teman pergi office jap..
N: Ha? lum mandi lagi ni..
A: X payah mandi..kejap je..
N: Isk..jap la..pening-pening lagi ni..
T: Pegila teman kejap..nanti bising..(sambil bisik-bisik kat aku)
Aku pun mula naik angin..dengan kepala sakit pastu ajak aku ikut sedangkan aku belum mandi..pastu nak cepat-cepat..aku pantang betol kalau situasi macam ni...nak xnak aku pergi mandi dan teman makcik aku...huhu..dengan separuh ikhlas..hehe..

_______________________________________________________________

kejadian 3:
Balik dari office aku on YM...BUZZ friends yang on9..ada yang balas ada yang tidak...kejadian ke 3 ni semua yang berlaku kat YM aku..memang betol-betol menguji kesabaran aku...aku xnak tulis akan menyebabkan aku marah dan baran kembali...sebab aku dah sejukkan dengan bca Yassin tadi..alhamdulillah..


P/s: fon kena color merah..nampak betol2 baran..

No comments:

Post a Comment