CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

bila dah rajin

Assalamualaikum Semua...
Malam ni aku agak rajin la sikit..bukan sikit tau banyak...hehe
Aku buang semua buku-buku, paper-paper yang entah zaman bila pun aku tak tahu..
Aku ni pelik sikit..suka betol simpan benda-benda yang x penting..mula la semak bilik aku yang memang dah semak dan sempit ni..


Kembali otak aku ingat time-time sekolah...ponteng kelas..tapi xpernah ponteng sekolah..kena rotan dengan cikgu..cinta monyek...cakap pasal cinta monyek...aku "HOT" gak time sekolah dulu..melimpah ruah yang nak berkenalan dengan aku..hahaha...perasan
Surat x payah cerita la..sampai xlarat nak baca..tapi tu dulu la..zaman budak-budak kenal dunia..sekarang cuma sorang je ada di hati aku..hmmm...
Tengah duk belek-belek semua buku-buku, file-file..tup-tup kuar sampul surat...
Wah!! Surat sapa ni erk?? 
Kalau x silap aku dah buang semua ada lagi yang tertinggal rupanya...
Aku pun dah hampir terlupa sapa yang bagi..
Pastu aku pun buka la apa lagi tengok isi nya apa kat dalam...
Mengimbau kenangan dolu-dolu..so sweet..


~ ini je yang masih ada dan bakal jadi abu ~


Cakap pasal "cinta monyek" kan..Apa la "monkey-monkey" aku tengah buat sekarang erk?
Berjaya ke diorang tu atau dah kawen semua....bzbody..
Hope diorang berjaya..amin..

No comments:

Post a Comment