CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 21, 2011

i'm still young today!

Assalamualaikum..
Lama betol x tulis blog..
xde masa..xde idea..dan xde segalanya laa..
Kalo tulis xde orang baca jugak..ada aku kisah? 
Selagi aku ada intenet, 
ada jari, 
ada idea, 
ada laptop, 
aku akan teteap mengarang d blog ini.

Hari ini dah 21/1/2011
But i'm still young..haha
Perasan je..
Ada aku kisah..
Apa ada pada umur 
kalau kita masih belum matang nak berfikir,
belum boleh buat keputusan dengan tepat..
masih tak boleh nak berdikari..
Umur dah cecah 32thn..
Tapi masih nak kena mak basuhkn baju..ada ke?? 
buat semua la..

Hari ini umur aku _ _ tahun, 1bln, 21hari..
mana boleh bagitahu...
but i'm still young...
Hish antz, xsedar diri betol...
dah tua la ko...



4 comments:

  1. biase la tue..mane ad org mengaku diri da tue..melainkan bila da ad cucu..mula la nk mgaku jd nenek...hehee...
    u know what?? t0day is my m0ther's besday!! like u...she still y0ung! huhuhuhu...

    peace!

    ReplyDelete
  2. haha..xkisahla..but im still young..hepi bfday to ur mom..

    ReplyDelete
  3. my m0m said, tq..=) n0w i know y u still y0ung..huhu...i'll keep ur secret...hehe..=p peace~

    ReplyDelete