CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 12, 2011

ada apa pada 11/1/11

11/1/11 apa yang special sangat erk??
pada aku mungkin tak la kot...
pada orang lain maybe la...
mungkin ni tarikh diorang bertunang ke atau apa-apa lah mengembirakan diorang..
pada aku tiada apa-apa..
cuma nombor dia cantik, cute, hensem, comei 11111...


Kebetulan hari jumaat hari tu aku adalah tengok Al-Kuliyah..
topik dia KHURAFAT...
dalam Al-Kuliyah tu dr.Harun Din penceramahnya...
dia kata:
menjadi khurafat iaitu berdosa pada mereka 
iaitu orang islam mempercayai ke"ONG"an sesuatu nombor...
kalau sekadar untuk mengabadikan dalam sejarah hidup tidak mengapa...
tapi jika dah mempercayai kehebatan sesuatu nombor ia menjadi berdosa..
bukan aku cakap tau...dr.HARUN DIN yang ckp....
aku memang xpenah nak caye nombor-nombor tapi aku suka nombor 8
kalo pkai jersi mesti nak nombor 8...

ok la..potpet pasal nombor sampai sini...xde orang nak bca pon..
ade aku kisah?? haha...
apa-apa pun SELAMAT BERAMAL!!


2 comments:

  1. idup no 8!! hehe...sy suke no 10...xtau nape..just nk kongsi ngn awk...peace~

    ReplyDelete
  2. setiap org ade apa yg dia suka n xsuka..xkisah pon nak kgsi..

    ReplyDelete