CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 6, 2013

KISAH KAMI

assalamualikum..
wahhh..dah masuk tahun 2013..
happy new year buat semua..

blog pun dah berhabuk, kena cuci bersih bersih...
fuhsss!! konun konun tiup habuk yang bersepah sepah..

Sorry sebab dah lama sangat tak menaip, mencurahkan idea idea di ladang blog ni.
aku tengak sibuk, sibuk dengan kerja, dengan kerjaya..
hahahaa..ada orang kisah ke? okay tak.. takpe..

so..first entry dua kosong satu tiga ni...
nak cerita pasal aku ngan kakak dan adik aku pergi bercuti..
bercuti di KUALA LUMPUR.

 ni yang tak kacak lagi tak bergaya adik aku. kat i-city


 tengah teropong awek ni.


 Ni kakak aku yang memang tak comel pun..



tinggi macam KLCC ke??

 Muka kena paksa ambik gambor dan nak penampor..


 baca jangan tak baca..


 sabor jelaaa...

konun konun.. 




ni la gambar gambar yang rajin aku masuk kan..tahun depan kita pergi jalan-jalan lagi..

No comments:

Post a Comment