CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 6, 2013

FIKIR KE TAK?

Entry ke dua untuk tahun 2013
Cepat betul masa berlalu
buka tutup buka tutup mata
buka buka dah bulan jun..

Blog aku ni bukan je dah berhabuk tapi berdaki daki lagi..
nak kena sental betulbetul
baru kembali normal
dan normal dan normal..

Sejak aku pindah rumah dekat Pandan Jaya
Jarang gile aku ON9..
Rumah sewa yang aku duduk tu
kebal gile..

Line internet MAXIS tak boleh nak lut..
Kalis peluru, Kalis air tapi cuma tak kalis BUNYI je..
Tiap tiap hari aku dengar INDIA jiran sebelah rumah aku
gadoh ke bersembang aku pun tak pasti..

kadang-kadang bunyi loceng aiskrim sampai masuk dalam mimpi..
pakcik yang jual tu duk goncang loceng dia adalah dalam setengah jam..
Cucu jiran depan rumah aku ni siap boleh ulang alik 3kali beli aiskrim..
so korang boleh fikir la berapa lama pakcik tu duk tunggu..

BUNYI memang rumah aku hebat..
malam-malam jiran atas menumbuk sambal ke apa aku tak pasti..
bunyi motor..
stress la jugak duk kat situ..

tapi..
yang lagi stress pasal line internet yang memang takde langsung..
aku dah macam katak bawak tempurung duk dalam perigi buta..
gelap dan tak de life langsung..

sekarang aku ngah cuti sek..
lepas ni aku nak try guna CELCOM pulak..
tengok okay ke k.o
harap harap okay..


P/S: sesi luahan haraplah faham.           


No comments:

Post a Comment