CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 13, 2012

IBU BUAH


Sapa tak kenal buah ni memang jangan duduk kat BUMI ni..
Pi pindah planet lain pluto ke, marikh ke mana mana jelaaa ko suka..

Aku minat gile tu tak de laa..
Tapi kalau musim dia ada laa jugak rasa nak makan..
Ayah aku memang rajin  belikan aku buah ni kalau aku nak makan...

Tapi time time aku duk kat rumah laa...
sekarang aku pegi beli sendiri jee...
Tak susahkan ayah lagi...

TETAPI...
Yang aku makin pelik dan ajaibnya..
Kenapa aku makan buah ni aku akan rasa pening lepas tu badan panas then aku demam..
Aku tak pernah arlegik pada buah berduri ni laaaa..

sekarang..
kalau nak makan ambik 2,3 ulas je.
kalau dulu 2,3 biji..

DAN 
sekarang aku tengah makan 
DURIAN CREPE
macam kat bawah ni..

DAN SEKARANG AKU NGAH PENING...





No comments:

Post a Comment