CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 25, 2011

merepek tapi bukan makan kerepek

last week banyak benda yang dah terjadi dan berlansung dalam hidup aku ini...
samada dalam kehidupan biasa ataupun kehidupan sebagai seorang guru..
banyak cabaran dan dugaan yang perlu aku, kau, kita dan semua manusia yang berada atas bumi ini perlu hadapi...

ada yang kita perlu hadapi berhari hari, berbulan bulan malah ada yang kita kena hadapi bertahun tahun...
semua ini mematangkan kita dalam menjalani kehidupan seharian..

yaa..
aku sebagai manusia yang baru nak melangkah kadang-kadang aku tewas dalam segalanya...
walaupun kadang kadang aku rasa aku cukup kuat untuk hadapinya..
sebagai manusia biasa yang sering lupa dan alpa..
aku tidak terkecuali melakukan kesilapan..

"nobody is perfect"
perpatah ini sudah mengambarkan kita semua yang tercipta di muka bumi ini tidak penah sempurna..
dan kehidupan ini ibarat "PUZZLE" 
manusia manusia yang tidak sempurna ini la bila kita bersatu, bercantum akan membentuk satu lukisan yang cukup indah...



No comments:

Post a Comment