CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 25, 2011

bila dah buka mulut

isteri sheikh muszaphar lahir bayi menerusi kaedah bersalin dalam air~

Jangan ulangi lagi- Rajagopal~

United pamer kekuatan sebenar  ~

antara tajuk tajuk berita dalam akhbar kosmo 25 julai 2011
 yang lebih BOM pasal bola kalah dengan singapore 5-3..
dalam aku duk baca berita berita yang agak menarik dan pastinya pasal
sukan tertiba MOOD sukenya ni mati gara gara satu berita yang SWEETnya...
tajuknya:
"PERKAHWINAN BUKAN BISNESS"

bila aku tengok je muka diorg terus darah dan suhu badan aku up..
kalo pegi check kat hospital ni mesti dah dapat MC..
kalau aku nak MC free aku tengok muka dorg aku akn terus dapat MC..hahaa

setiap manusia pernah buat salah..
tapi aku cuma tak bole nak terima kesalahan mereka tu..
maybe dah banyak benda ni terjadi tapi aku je yang tak sedar atau dah nasib diorg sebab time diorang aku baru tersedar..hahhaa

dari cakap cuma rakan sekerja, then bertunang dan sekarang nak kahwin..
WTF!! "dia ada ketika saya susah"
lelaki memang mcm ni..
mudah lupa atau sengaja terlupa atau diorg mmg akan jadi lupa...

naik turun terjun panjat mahkamah..
cermin mata besar color itam..
muka suci je...
macam xpenah wat salah..

aku nak stop sebab nanti ag banyak aku mengata diorg..
pahala dah la xbanyak ni nak bg kat diorg pulak..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
pix pas kuar dari mahkamah..seronoknya!!

No comments:

Post a Comment