CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 10, 2011

Broga Hill

starting of this month "julai" cakap pasal BROGA HILL

walaupun dah berzaman benda ni berlaku...aku still nak cakap pasal kejayaan aku dan 

kawan kawan menuju puncak BROGA HILL.... ~poyo~

aku pun dah lupa tarikh kami mencipta sejarah tuk diri sendiri...

seawal 5pagi kami dah gerak menunju ke BROGA HILL di semenyeh, selangor..
semua tak tahu mana tempat tu..kami main redah je..~nasib sampai~

akhirnya kami sampai...ramai gile orang...
ingat kami kami je yang ada...

semua nak tengok SUN UP kot...~sunrise~
berbekalkan "cahaya sentuhan", air mineral dan sedikit makanan..

akhirnya kami sampai bila azan subuh berkumandang...~offday~

JOM!! tengok pic pic kami yang excited ni... 


1.
steady wan neno ngan munyati...aku mana?

2.
zarip!! mana aku ni??

3. 
aku dah jatuh meyembah batu daa~

4.
steady saing saing!~

5.
aku menyorok disebalik wan neno~

6.
kami dari PJ GEMILANG~

7.
tunggu sun up lambat...tido jap~

8.
dah nak kuar da matahari~

9.
aarrrGGHHH!! 

10.
KU UKIR NAMA KU DI AWAN BUKIT BROGA~ hahaa


11.
puncak broga~

P/S: mungkin hanya bukit broga tapi kami bangga dengan diri sendiri..
kalau ada camping lom tentu kami nak pegi dan naik..
banyak ag planing kami..hope dapat tunaikan b4 puasa..

No comments:

Post a Comment