CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 16, 2011

minggu peperiksaan

salam semua..

dah tiga hari exam pertengahan tahun bermula..
good luck semua warga SMK Aminuddin Baki..

dalam minggu exam ni jugak aku kena pakai baju kurung...
lupakan sebentar seluar trek...kasut sukan dan alat-alatan sukan..

bagi orang lain maybe tak de masalah untuk itu..
bagi aku masalah wooo...

leceh nak berbaju kurung...
lambat sampai kalau nak bergerak pegi mana mana...

kalau nak kejar pakcik aiskrim luar pagar sekolah pun tak lepas dengan baju kurung...
kalau anjing kejar lagi laa..dah xsempat nak buat apa apa...

baru nak angkat kain nak lari tengok tengok anjing dah depan mata....haik!! masalah masalah...
so aku cencel niat nak pakai baju kurung bila musim musim exam ni...

aku still pakai seluar trek dengan kasut kasut aku yang tercinta ni...hehehe...
biar..biar...biar...nak pkai seluar gak..

dari kecik..sekolah rendah..sekolah menengah sampai dah kerja keras kepala tak habis habis... 


keras tul kepala dia..!!


wahH!! comeinya saya...haha


Ni jugak yang aku pakai hari hari....:p

No comments:

Post a Comment