CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18, 2011

16 mei?

Selamat Hari Guru Pada Semua Warga Pendidik...
"Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara"

hari ni adalah hari kedua aku sambut HARI GURU dan
hari pertama secara rasmi sebagai GURU..
Pernah sambut tahun lepas tapi sebagai GURU PRATIKAL..
tapi guru jugak kan? kan?
 
Sangat-sangat terharu dapat panggilan dari makcik aku wish happy teachers day...dia orang pertama yang wish tuk aku...dan kedua dari adik kesayangan aku..terharu...
pegi sekolah student wish happy teachers day...
tersenyum bangga aku...
itu bermakna diorang sedar kehadiran aku di sekolah..



So dikesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru-guru yang pernah mengajar aku dari aku tak tau apa-apa sampai la sekarang aku pulak yang bergelar guru.
terutama pada cikgu-cikgu sek kebangsaan seberang dungun..cikgu razalina, cikgu zaliha, teacher fatimah, cikgu anang, cikgu kamarudin, cikgu hajah hindun...
Cikgu-cikgu di SMK Pulau Serai...cikgu noraini,cikgu zarina, cikgu norlela, cikgu hasnolida, cikgu sheikh nasir, cikgu ribuan dan ramai ag..semua masih segar dalam ingatan..
Cikgu-cikgu di SMK Sultan Omar..cikgu norpihah, cikgu sidek, alamak alamak...aku lupa la cikgu sekolah ni...mcmne ni?
 dan pada sapa-sapa saja yang bergelar guru...
SELAMAT HARI GURU...

No comments:

Post a Comment