CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 22, 2011

perjalananku..

seawal 5pagi aku sudah TERjaga...

risau memikirkan perjalananku ke SK Taman DR.Ismail 1..

berpandukan map dari dr.google saja yang aku ada...

di luar sana hujan..hujan yang boleh dikatakan agak lebat...

dihati kecil ku terdetik "awal lagi mungkin nanti hujan akan berhenti"

Kriiinnnngggg!! arlam berbunyi pada tepat pukul6.30 pagi..

dengan malas aku bangun tuk siap siap pegi meeting bowling...

masih hujan..namun aku terpaksa jugak pegi..

mengambil masa 1jam tuk ke sana...

hujan yang turun bagaikan tak nak berhenti....

alhamdulillah aku selamat sampai di SK Taman Dr.Ismail 1 pada pukul 8.30 a.m.



sk taman dr.ismail 1 (sek bprestasi tinggi)


P/S: malas da nak taip...huhu..

No comments:

Post a Comment