CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 29, 2012

Assalamualaikum....

hai..hai..hai...

lama tak update blog nie...

bila kat luar means kat sekolah, kat kedai makan, kat JUSCO MALURI..

ada je idea nak tulis blog...

tapi....

tapi...

balik umah je terus idea idea tu hilang..

duduk depan laptop jadi kelu 1000 bahasa..

apa pun xbole...

dekat skol harini 

murid murid tengah exam

so aman damai la sekejap sekolah tuuu...

tapi yang tak aman nya..

kelas yang aku jaga exam..

dorang boleh bercakap...

tanya aku jawapan..

aduhai...

tercabarla jugak kalau dorg tanya tak dapat jawab...

tapi macam biasa ayat aku "kan tengah exam mana boleh bagi jawapan"

disebabkan ada yang siap awal aku siap surah pegi toilet..

sakit mata aku dok tengok dorg pusing kiri kanan..


#saja nak abadikan tarikh harini 29/FEB/2012

No comments:

Post a Comment