CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 16, 2012

saat ini

jam menunjukkan pukul 12.34 pagi..
dan aku...
masih lagi berjaga atau dalam istilah sebenarnya aku tak boleh tido
dan pukul 6.00 pagi nanti aku kena bangun untuk ke sekolah...

pada saat ini...
aku sangat sangat rindukan dia....
walaupun agak susah untuk aku lafaz kan...
tapi...aku tidak dapat membohongi diri aku sendiri..

pada saat ini...
aku mengharapkan kehadirannya dalam hidup aku...
seperti waktu dulu...
sentiasa ada di sisi ku....

pada saat ini....
aku telah penat menangis...
mengharapkan kau berada di depan ku...
mengharapkan kau tersenyum pada ku...

pada saat ini...
aku masih belum mampu melupakanmu..
maafkan aku...
kerana masih menyimpan perasaan ini...

pada saat ini...
aku tidak sedikit pun melupakan mu..
apatah lagi membencimu...
datanglah dalam hidupku walaupun bukan seperti dulu..

pada saat ini...
ingin aku bertanya padamu...
adakah kau jua seperti aku?
masih berperasaan seperti dulu?


P/S: Maafkan aku atas kekasaranku dan juga atas perasaan ini...

No comments:

Post a Comment