CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 29, 2010

bff vs scandal

Ku membenarkan jiwaku...
'Tuk mencintaimu...
Ku persembahkan hidupku...
'Tuk bersama kamu...
Dan diriku untuk kamu...

Aku ada sorg BFF yg SPECIAL dlm hidup aku...
aku kenal dah 3 tahun..tapi mula rapat 1 tahun yang lalu..
ni blog ak so suka hati aku nak cerita pasal sapa pun...
hahahahahhaha....
banyak benda aku dah kongsi dengan dia....
yang penting minat kami sama....
 

play softball...
tp dia lagi teror la dari ak...
aku kenal dia pun sebab softball...
dia STAR kt johor...aku cuma budak kg yang baru kenal softball...
banyak benda kami kongsi bersama.....

Antaranya: 



kami makan sama-sama...
favourite food dia yang pedas-pedas je..
walaupun aku dah nampak api kuar dari telinga dia..
tangan tetap "thumbs up".....
aku rasa deria pedas dia dah ilang kot..
sbb asyik makan pedas je....
 

stdy sama-sama...
stdy ke aku nie?? kalau dia btol la hantu stdy..
aku nie pemalas...
nak final pun sempat nak main futsal...
sukan adelah segalanya bagi aku...
tapi pendidikan lebih jamin masa depan....
dan banyak lagi kami buat perkara yang sama....

 

aku sayang dia sangat...
harap tali persaudaraan yang aku bina dengan dia akan kekal sampai bila-bila..
aku nak jadi BFF vs SCANDAL tuk dia...
dia banyak tahu pasal rahsia aku....
mana boleh lepas..(hahha...jahat)..
walau di mana dia berada..
doaku dia sentiasa ceria dan di rahmati ALLAH s.w.t...
SAYA SAYANG AWK...

"BFF vs SCANDAL FOREVER"

1 comment:

  1. bff vs scandal forever?? huhu...

    istilah scandal tu mcm xcdp je...mgkin die nk jd a part of ur life..'scandal' is like...hush..
    its my opinion la..ape2 pn, h0pe k0rng still together..

    peace!=)

    ReplyDelete